Afterbuy

Afterbuy

Afterbuy is de toonaangevende oplossing in digitale handel. De multi-channel tool bevat alle functies die nodig zijn voor een succesvolle e-commerce en biedt een open platform voor connectiviteit van derden. De alles-in-een e-commerce oplossing, met zijn unieke functies zoals totaal order- en voorraadbeheer, geavanceerde CRM en vele marketingmogelijkheden, levert een consequent uitstekende klantervaring.

De tool is het centrale coördinatiepunt voor uw verkoopactiviteiten op alle kanalen, zoals eBay, Amazon, Amazon Business, Facebook, Real, je eigen online winkel of zelfs je winkel. En volledig geautomatiseerd, tijd gestuurd en voorraadafhankelijk.

Verhoog uw verkoopcijfers permanent door inspirerende koopervaringen te creëren. Door de optimale interactie tussen alle marktplaatsen en verkoopplatformen wordt een duurzame toename van de efficiëntie gerealiseerd, ondersteund door:

  • Centrale productenquête
  • Central Inventory Management
  • Beveiligde cloudhosting op eigen servers in Duitsland
  • Aanpasbare on- en offline verkoopoplossingen
  • Uitgebreide netwerkvorming van alle bedrijfsprocessen
  • Professionele analysefuncties
  • Geautomatiseerde klantencommunicatie
  • Promotionele marketingactiviteiten
  • Sterke partnerschappen met marktleiders
  • Intelligente online winkel
  • Gratis telefonische en e-mailondersteuning

 

Multi-Channel

Verifieer al uw verkoopkanalen tot één, en verminder de afhankelijkheid van een kanaal. Met Afterbuy houdt u alles onder controle.

Order Management System

Handelen over meerdere kanalen met verschillende processen is een complexe taak die, meer dan ooit, bepalend is voor succes ten opzichte van de huidige concurrentiedruk.

PIM

Een productinformatiebeheersysteem speelt een fundamentele rol in het succes van het bedrijf. Het doel is om productinformatie van hoge kwaliteit in een centrale database te bewaren.

ERP

Het goederenbeheersysteem brengt de goederenstroom van een handelsonderneming in kaart en ondersteunt de dagelijkse gang van zaken o.a. op het gebied van planning, logistiek en facturering.

online Store

Of het nu een breed assortiment is of een duidelijk omschreven winkelaanbod voor een op maat gemaakte doelgroep – een perfecte omschrijving van de producten is cruciaal voor het succes van de online winkel.

CRM

Een klantgerichte oriëntatie is van fundamenteel belang voor het bestaan ​​op de markt. Customer Relationship Management verwijst naar de consistente oriëntatie van een bedrijf naar zijn klanten.